Нам часто задають питання про виробництво, історію і продукцію компанії Astonishing. Ми вирішили відповісти на основні з них.
- Історія виникнення компанії. Як давно бренд Astonishing з'явився на ринку?
Astonishing більше 20 років займається виробництвом продукції для нігтів. Компанія виробляє акрилові і гелеві системи, систему розчинних гелів Gelosophy, SPA - системи, засоби по догляду за нігтями, а також інструменти і аксесуари для манікюру і педикюру. Зараз асортимент налічує понад 800 позицій різних товарів. З початку заснування компанії, якість і безпека є головною умовою виробництва. Компанія випускає лінійку продукції під знаком DERMA +, який символізує абсолютну безпеку продуктів.
- Де розташоване виробництво?
Виробництво розташовано в Нідерландах.
De Run 4221 5503 LM Veldhoven The Netherlands
- Чи є особливі технології, які компанія Astonishing застосовує при виробництві продуктів бренду?
Для виробництва більшості продуктів бренду застосовуються новітні технології. Наприклад, розчинні гелі системи Gelosophy - ефективна, але здорова альтернатива гель-лакам. Gelosophy - 100% гелева запатентована система, що пройшла медичний контроль. Gelosophy - non-toxic і cruelty-free розчинний гель, який дозволяє відростити здорові і міцні нігті.
Ще одна нова розробка компанії - це 1SBBGel. Це однофазний гель що не має аналогів в світі, створений для тонких і чутливих нігтів, який не містить у складі HEMA. Унікальна формула дозволяє створити ніготь в один крок, без опилу з ідеальною адгезією. Формула гелю відзначена знаком DERMA +.
- Чим система Gelosophy відрізняється від звичайних (з точки зору складу) гель-лаків, як застосовується і як довго залишається на нігтях?
Формула non-toxic абсолютно безпечна для нігтів, не містить шкідливих для шкіри смол, формальдегіду, толуолу і розчинників, які є в більшості гель-лаків. Ви можете бути впевнені, що Gelosophy не зашкодить нігтьовій пластині і не викличе алергію. Gelosophy Stretch Base - забезпечує міцне зчеплення з нігтем, навіть без використання праймера. База не розтікається, але дозволяє вирівняти поверхню нігтя. База не сколюється і не відшаровується. Особлива формула Stretch Base ефективно зміцнює слабкі і тонкі нігті, а також дає можливість донарощувати зламані кути і вільний край нігтя. Склад Brilliant Тоp, має спеціальні пігменти, які поглинають і перетворюють ультрафіолетове випромінювання, усуваючи будь-які зміни кольору. Завдяки унікальній формулі топа, покриття не жовтіє і не тьмяніє. Кольорові гелі Gelosophy більш пігментовані, ніж звичні гель-лаки. Вони, зазвичай, наносяться в один шар і на відміну від гель-лаків, не мають їдкого запаху розчинників.
- Як часто поповнюється асортимент? Чи випускаються якісь лімітовані серії?
Щорічно, асортимент бренду розширюється, з'являються нові продукти і сезонні колекції гелів Gelosophy. Основна палітра Gelosophy містить 120 класичних відтінків, але кожен сезон виходить лімітована серія трендових відтінків, актуальних саме для данного сезону.
- Які продукти з асортименту Astonising користуються особливою популярністю?
Система Gelosophy - один з найбільш затребуваних продуктів бренду Astonishing. Компанія регулярно збільшує асортимент системи. Великий вибір препаратів, неповторні нюдовие відтінки баз, різноманіття топів і високопігментовані кольорові гелі - все це робить систему Gelosophy лідером продажів бренду.
Все більшої популярності набирає новинка бренду - 1StepBuilderBrushGel (1SBBG) - лінійка однофазних гелей з пензлем, представлена в 6 відтінках, застосовується для зміцнення тонких, чутливих нігтів, для швидкого нарощування без опилу, а також як ідеальна база під гель-лак. Гель незамінний для алергіків і не містить HEMA.
- Багато брендів випускають free продукти - вільні від декількох шкідливих компонентів. Чи є продукція Astonishing free продукцією?
Вся продукція Astonishing сертифікована за європейськими стандартами і відповідає європейським нормам безпеки, встановленим для косметичної продукції. Абсолютно всі продукти бренду відносяться до максимально безпечної категорії, яка на сьогоднішній день є на ринку.
Європейська система сертифікації більш жорстка, ніж, наприклад, американська. На відміну від Америки, в країнах ЄС заборонено використовувати у виробництві косметичних засобів шкідливі для здоров'я компоненти. Тому, коли американський бренд випускає продукцію non-toxic, він заявляє про це (7-free, 9-free, 11-free тощо). Astonising - європейський бренд, це означає: він апріорі не токсичний!
- Що є головною особливістю бренду Astonising?
Astonising ніколи не буде випускати шкідливі для здоров'я продукти. Філософія бренду: Краса повинна бути здоровою!